Intrebari frecvente

  • Ce documente sunt necesare?
  • Ce trebuie sa aduc cu mine cand vin? 
  • Ce servicii sunt incluse in pret?
  • Imi pot alege locul intr-o camera?
  • Exista un ajutor in cazul in care nu ma pot spala sau imbraca singur?
  • Pot servi masa la pat?
  • Am posibilitatea de a alege un meniu?
  • Pot avea un televizor in camera?
  • Ce modalitate de plata exista?
  • Ce se intampla cu locul meu in cazul in care voi avea nevoie de spitalizare?
  • Pot primi vizitele familiei si apropriatilor?
  • Ce este solicitarea de plecare?


 Camin Casa Kevin - facebook  

Intrebari frecvente - Caminul de batrani Casa Kevin


  • Ce documente sunt necesare?


BI/CI original (la noi ramane o copie), talon de pensie, scrisoare de la medicul de familie sau o iesire din spital, retetele cu medicamentele prescrise, BI/CI-ul apartinatorului

  • Ce trebuie sa aduc cu mine cand vin?


Un minimum de garderoba (halat, pijama, trening, etc.), lucrurile personale dragi, poze, etc.

  • Ce servicii sunt incluse in pret?


In pret sunt incluse: cazare, masa, ajutorul si supravegherea permanenta 24/24 ore, ajutorul la toaleta, baia, servicii de spalatorie, tuns, ras, frizerie, coafura, insotire la plimbare, acces la telefon si TV, asistenta medicala, consiliere psihologica si spirituala si multe altele

  • Imi pot alege locul intr-o camera?


Da, dispunem de camere single si cu 2, 3 sau 4 paturi

  • Exista un ajutor in cazul in care nu ma pot spala sau imbraca singur?

Da, personalul nostru asigura si ajuta batranul neputincios la toate nevoile, inclusiv pentru batranii imobilizati la pat (toaleta, plosca, schimbare pampersi)

  • Pot servi masa la pat?


Da, servim masa si la pat pentru oricine are nevoie si pentru cel ce solicita, din diverse motive

  • Am posibilitatea de a alege un meniu?


Da, meniul este diversificat: cu/fara sare, vegetarian, etc.

  • Pot avea un televizor in camera?


Da, fiecare camera este dotata cu TV

  • Ce modalitate de plata exista?


Plata se poate face cash, prin posta sau prin transfer bancar

  • Ce se intampla cu locul meu in cazul in care voi avea nevoie de spitalizare?


In caz de spitalizare, locul ramane rezervat atata timp cat lucrurile personale raman la camin, iar plata pe perioada respectiva e asigurata

  • Pot primi vizitele familiei si apropiatilor?


Da, incurajam vizitele familiei si ale prietenilor, atat pentru activitati comune cat si la sarbatori, aniversari. Programul de vizita este zilnic intre orele 07.00 - 20.00

  • Ce este solicitarea de plecare?


In cazul in care se solicita externarea, se impune o notificare cu o saptamana inainte


Va asteptam oricand sa ne vizitati, pentru a vedea conditiile oferite!